Reklamace

Postup vyřízení reklamace

Jako kupující jste povinen uplatnit a oznámit nám reklamaci bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku zakoupeného zboží a to:

  • písemně na e-mailovou adresu:  info@famoso.cz
  • telefonicky na telefonních číslech: +420 735 090 301 nebo +420 735 090 302.

Níže si můžete stáhnout „Reklamační protokol“ , kde uvedete detailní popis závady reklamovaného zboží, požadavek na způsob vyřízení reklamace a ten poté společně s fotografií zobrazující reklamované vady a dokladem o koupi zašlete na náš e-mail info@famoso.cz.

Poté budete nejpozději do 3 pracovních dnů informováni o dalším postupu.

Reklamaci, včetně odstranění vady, vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, od jejího uplatnění, tj. od předání/doručení zboží na naší adresu.

Před odeslaním Vámi reklamovaného zboží, prosíme, zkontrolujte zda je čisté, kompletní a zda je zabaleno ve vhodném obale, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození. Prosíme rovněž i o přiložení kopie „Reklamačního protokolu“ a podání informace o odeslání zboží k reklamaci.

Po uplynutí reklamační lhůty máte stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Soubory ke stažení
Formulář pro reklamaci, vrácení, výměnu zboží.pdf95 kB
Formulář pro reklamaci, vrácení, výměnu zboží.docx13 kB

Váš dotaz

Vaše jméno, příjmení, firma:*
Váš email:*
Váš telefon:*
Váš dotaz:*
opiště kód:* antispam
     Více informací

© famoso.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace