Jak nakupovat

Formy nákupu

Nákup v našem e-shopu je zcela jednoduchý. Můžete nakoupit následujícími způsoby:

  • přes náš e-shop  www.famoso.cz
  • telefonicky:         +420 735 090 301 nebo +420 735 090 302
  • emailem:             info@famoso.cz

 

Průběh nákupu

Nákup v našem e-shopu zahrnuje 7 základních kroků:

 1. krok – Nákup s registrací nebo bez

Nabízíme dvě možnosti nákupu:

  • s registrací – pokud jste již registrováni, stačí se přihlásit pomocí tlačítka „Přihlásit se“ v pravém horním rohu. Pokud jste v našem e-shopu poprvé a chcete se registrovat, prosíme o vyplnění údajů po rozkliknutí tlačítka „Zaregistrovat se“. V případě, že byste v budoucnu chtěli nějaké údaje ve Vaší registraci změnit, klikněte po přihlášení na Můj účet.
  • bez registrace

Při zadávání údajů můžete zvolit možnost nechat si zasílat novinky – newsletter. Na email, který uvedete v objednávce, Vám zašleme naše novinky a akční nabídky. Nemusíte se obávat, že zahltíme Vaši emailovou schránku. Budete tak mít přehled o akcích a nových produktech v naší nabídce. Tuto možnost mohou zvolit jak registrovaní, tak i neregistrovaní zákazníci.

2. krok - Výběr zboží

Pro vložení Vámi vybraného zboží i se všemi jeho požadovanými parametry do košíku stačí kliknout na tlačítko "Přidat do košíku", které u zboží naleznete.

Potřebujete-li doplnit informace nebo poradit s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme a poradíme.

3. krok – Nákupní košík

V nákupním košíku si můžete zkontrolovat zboží, které jste si vybrali, i s jeho Vámi požadovanými parametry a množstvím. Máte-li zájem o více kusů stejného zboží, upravte počet přímo v nákupním košíku.

Po zvolení produktů je třeba zvolit způsob dopravy a platby.Následně se Vám zobrazí celková částka za nákup.

Dále po stisknutí tlačítka „Dokončit objednávku“ vlevo doleje potřeba vyplnit údaje k doručení objednaného zboží

4. krok – Kontrola údajů

V tomto kroku si můžete svou objednávku zkontrolovat, příp. upravit a v konečné fázi po odsouhlasení obchodních podmínek závazně objednat.

5. krok – Informace o přijetí objednávky

Po těchto krocích je Vaše objednávka vyřízena. Po přijetí objednávky Vám na Vaši emailovou adresu přijde potvrzovací email s výpisem objednaného zboží, konečnou cenou, způsobem úhrady a zvolenou dopravou a s údaji zadanými ve Vaší registraci. Spolu s těmito údaji obdržíte i odkaz ke stažení daňového dokladu – faktury.

Pokud Vám tento email nepřijde, zkontrolujte, zda jste nezadali při registraci špatný email (údaje v registraci můžete měnit po přihlášení kliknutím na Vaše přihlašovací jméno). Jestliže je vše v pořádku a i tak vám potvrzující email nedorazil, kontaktujte nás.

6. krok - Odeslání zboží

Veškeré námi nabízené zboží máme skladem u našich externích dodavatelů a dodací doba se pohybuje v rozmezí 1 až 3 dnů.

Famoso vynakládá veškerou snahu na rychlý a hladký průběh expedice.

O odeslání zboží Vás budeme informovat na Váš email. Termín dodání Vám potvrzujeme v momentě, kdy zásilka opustí naši expedici. Pokud není zboží skladem, budeme Vás v nejkratším možném termínu kontaktovat emailem nebo telefonicky.

Zásilky expedujeme:

  • ihned- objednávky přijaté do 11:00 hodin expedujeme ještě v den podání objednávky
  • následující pracovní den - objednávky přijaté po 11:00 hodině expedujeme

U objednávek, které není možné odeslat ve výše uvedeném termínu, lze termín dodání posunout, ale pouze se souhlasem zákazníka. Nedodržení termínu expedice, dává zákazníkovi právo odstoupit od kupní smlouvy, a to bez jakékoli z toho pro něj vyplývající sankce, zejména bezplatně. Tato žádost by měla mít písemnou formu a v rámci rychlého doručení by měla být zaslána elektronickou poštou na adresu info@famoso.cz.

V den vyexpedování zásilky Vám zašleme informativní e-mail s číslem zásilky a kontaktními údaji na zásilkovou službu.

V případě, že v námi avizovaný den nedodá zásilková služba zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popř. se informovat přímo na zásilkové službě.

Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), nese kupující náklady na dopravu nebo spojené s opakovaným dodáním v plné výši.

 

7. krok – Převzetí objednaného zboží

Doporučujeme přebírat zásilky pouze viditelně nepoškozené. V případě převzetí viditelně poškozené zásilky, Vám doporučujeme o této skutečnosti sepsat zápis s přepravní společností. Bez písemného dokladu o poškození zásilky není možné reklamovat její obsah.

 

Přejeme Vám příjemný nákup!

 

 

 

© famoso.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace